Binnen ons VROEG team is plaats ontstaan voor een gedreven:

Sales en banquetmanager (32-40 uur m/v)

Een flexibele, representatieve sales en banquetingspecialist die ook affiniteit heeft met online marketing. Een professional die (potentiële) gasten warm kan laten lopen voor de aantrekkelijke arrangementen die VROEG kan verzorgen.  Je geeft leiding aan een klein team van administratie-/salesmedewerkers. Je ziet kansen, neemt initiatief en hebt voldoende zelfstandigheid ontwikkeld om je kerntaken grotendeels op een eigen wijze uit te voeren. Natuurlijk beschik je over uitstekende sociale vaardigheden zodat je zowel met onze (potentiële) gasten als met onze medewerkers aangenaam en effectief communiceert. Je werkt nauw samen met de bedrijfsleider, restaurantmanager, chefbakker en chefkok. Je maakt daarbij deel uit van het managementteam.

Wat je bij VROEG gaat doen

De hoofdtaken bestaan uit het aansturen van het banqueting-reserveringsteam. Zij verkopen arrangementen, partijen en evenementen waarbij jij ook een belangrijke bijdrage levert aan de omzetverhoging. Dit doe je door een zorgvuldige communicatie te onderhouden met relaties, binnengekomen aanvragen te verwerken en door telefonische en persoonlijke acquisitie, voornamelijk vanuit de binnendienst. Je begeleidt de aanvragen op een snelle en efficiënte manier en je coördineert de voorbereiding zodat alles tot in de puntjes voor onze gasten is geregeld. Uiteraard sluit je de definitieve aanvragen kort met de leidinggevende op de vloer zodat zij volledig  op de hoogte zijn van het geboekte arrangement.  Tenslotte handel je de aftersales (incl. klachtenbehandeling) op een prettige wijze af. Alle administratie die voortvloeit uit deze taken, van het uitbrengen van de offerte tot en met de facturatie, verricht je uiterst nauwkeurig. Je bent daarbij ook eindverantwoordelijk voor de gehele debiteurenadministratie.

Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor het up-to-date houden van onze webshop en website en bepaal je mede de online marketing strategie en de inhoud van onze social media kanalen.

Wat VROEG van je verwacht

Een afgeronde, relevante opleiding op HBO Niveau zoals HHS en minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Je bent vaardig met MS-Office en diverse  softwareprogramma’s, zoals Smart Event Manager en Resengo. De Nederlandse taal beheers je zowel mondeling als schriftelijk op uitstekende wijze. Je bent een gedreven manager en je verzorgt de financiële rapportages aan het managementteam. Ook tijdens piekmomenten straal je plezier uit in je werk. Je hebt de ambitie om het beste uit het team en jezelf te halen. Gastvrijheid is voor jou een ambacht. Je leeft je in, in de wensen van onze gasten en je weet met jouw persoonlijkheid hun vertrouwen te winnen. Je denkt met hen mee, adviseert en vertaalt zodoende commerciële kansen naar interessante opdrachten. Je bent creatief in het gebruik van online marketingtools,

Wat VROEG jou biedt

VROEG is een dynamisch en ambitieus horecabedrijf dat zich blijvend ontwikkelt op een duurzame en verrassend creatieve manier. Om dit te waarborgen bieden wij volop uitdaging, ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden, evenals een goed salaris. Je wordt omgeven door een team van circa 75 collega’s die gepassioneerd met hun ambacht bezig zijn. Kortom, met jouw vakmanschap, enthousiasme en creativiteit kom je terecht in een plezierige werkomgeving met een ijzersterk concept!

Heb jij interesse in deze uitdagende functie in een fraaie horecazaak, mail dan een sollicitatiebrief met CV naar harold@vroeg.nl t.a.v.  Harold Wennink.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.