Hoe word ik klant van Vroeg?
Ben je enthousiast geworden over de producten van Vroeg voor eventueel in jouw retail-, catering- of horecazaak, dan leggen we graag uit hoe we tot een mooie samenwerking kunnen komen.
Allereerst belangrijk om te weten!
- Het zuurdesembrood van Vroeg heeft veel tijd en rust nodig om tot het uiteindelijke smaakvolle brood te verworden. Het zuurdesem dient eerst zo’n 20 uur te rijzen en daarna moet het deeg ook nog eens bijna 20 uur rijzen. Jullie bestellingen dienen dus minimaal 48 uur voor leveren bij ons binnen te zijn.
- Vroeg levert 1 á 2 dagen in de week bij onze klanten, onze broden worden 80% afgebakken, zelf bakken jullie de laatste paar minuten nog af.
- De broden zijn in de diepvries te bewaren, wel ontdooien voor afbakken, of eventueel, beperkt houdbaar, koel te bewaren (Het brood kan dan max. 3 dagen in de koeling bewaard worden).
- Bestellen kan uitsluitend per mail.
- Er geldt een minimale afname hoeveelheid per levering.
- De bestelling wordt geleverd na 9:00 uur.
- We leveren de bestelling in bakkerskratten, hiervoor rekenen we een borg.
- Facturen verzenden wij 2x per maand.
Maak een afspraak en ontmoet onze bakkers!
Graag laten we onze producten zien en proeven, maak daarom een afspraak met onze bakkers en zij kunnen je alles vertellen over het brood, de patisserie en het plaatwerk. We kunnen dan gelijk jullie wensen noteren en een passende offerte opstellen.
Contactformulier
Geinteresseerd? neem dan contact met ons op!