Veelgestelde vragen webshop

Heb je een vraag over je bestelling? Neem dan contact met ons op samen met je bestelnummer.

Waarom krijg ik geen bezorgopties te zien?

Helaas is het op dit moment niet meer mogelijk om je bestelling te laten bezorgen. We hopen in de toekomst deze service weer aan te kunnen bieden.
Voor grotere bedrijfsbestellingen kun je contact opnemen met onze sales afdeling op 030-8201010 of via info@vroeg.nl.

Waar kan ik laten bezorgen?

Vroeg bezorgt je bestelling graag thuis. Geef tijdens het afrekenen je postcode op en je krijgt direct de bezorgmogelijkheden te zien. Bestellingen buiten ons bezorggebied kunnen afgehaald worden in de winkel. Wij bezorgen in de volgende plaatsen:

  • Austerlitz
  • Bilthoven
  • Bosch en Duin
  • Bunnik
  • Cothen
  • De Bilt
  • Den Dolder
  • Doorn
  • Driebergen
  • Groenekan
  • Houten
  • Huis ter Heide
  • Maartensdijk
  • Nieuwegein
  • Odijk
  • Schalkwijk
  • Soest
  • Soesterberg
  • ‘t Goy
  • Utrecht (buitenring, geen binnenstad)
  • Werkhoven
  • Zeist

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Je kunt tijdens het bestellen aangeven of we de bestelling af mogen geven bij de buren indien je niet thuis blijkt te zijn. Helaas kunnen we gekoelde producten niet achterlaten bij de buren. Deze gaan retour naar Vroeg en kunnen dezelfde dag tot 18 uur afgehaald worden.

Ik kan niet mijn gewenste bezorg/afhaalmoment kiezen

Het bezorg- /afhaalmoment is maximaal een week vooraf te selecteren. Momenteel bezorgen we nog niet in het weekend, je kunt uiteraard wel afhalen in de winkel. Een deel van onze producten is alleen op bepaalde dagen (bijvoorbeeld alleen in het weekend) verkrijgbaar. Hiervan krijg je een melding in je winkelmandje en bij het kiezen van het afhaalmoment.