vrijdag 13 juli

Administratie/banqueting medewerker (24 uur)

Restaurant VROEG in Bunnik (Utrecht) is een bijzondere plek waar meerdere horecafuncties en activiteiten als een smeltkroes samenkomen. Restaurant, winkel met vers brood en streekproducten, ontmoetingsplek, bakkerij en leerbedrijf in één. VROEG staat voor eenvoud, authenticiteit en ambacht – niet alleen in eten & drinken, maar ook in gastvrijheid. Onze missie is dat de gasten elkaar in een dynamische, ongedwongen sfeer kunnen ontmoeten om te genieten van het ambachtelijke VROEG assortiment. Van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat zijn wij dan ook bezig om onze ambachtelijkheid te ontwikkelen zodat we onze gasten kunnen blijven verrassen. Zoals bijvoorbeeld onze traditionele Boerenmarkt die in de wijde omtrek keer op keer vele bezoekers trekt. Binnen ons VROEG team is plaats ontstaan voor een gedreven:

Een flexibele, representatieve administratief medewerker die ook affiniteit heeft met de banqueting. Een professional die naast het verwerken van administratieve werkzaamheden ook (potentiële) gasten warm kan laten lopen voor de aantrekkelijke arrangementen die VROEG kan verzorgen.  Je werkt in een klein team van administratie-/salesmedewerkers. Je ziet kansen, neemt initiatief en hebt voldoende zelfstandigheid ontwikkeld om je kerntaken grotendeels op een eigen wijze uit te voeren. Natuurlijk beschik je over uitstekende sociale vaardigheden zodat je zowel met onze (potentiële) gasten als met onze medewerkers aangenaam en effectief communiceert. Je werkt onder directe leiding van de Sales &  Administratie manager.

  

Wat je bij VROEG gaat doen

De twee hoofdtaken bestaan uit diverse administratieve werkzaamheden op het gebied van facturatie en HRM en het op inspirerende wijze promoten van VROEG; het verkopen van arrangementen, partijen en evenementen waarmee je een belangrijke bijdrage levert aan de omzetverhoging. Dit doe je door een zorgvuldige communicatie  te onderhouden met gasten en zakelijke relaties, binnengekomen aanvragen te verwerken via  email en telefoon en door telefonische  en persoonlijke acquisitie, voornamelijk vanuit de binnendienst. Je begeleidt de aanvragen op een snelle en efficiënte manier en je coördineert de voorbereiding zodat alles tot in de puntjes voor onze gasten is geregeld. Hierbij werk je nauw samen met de andere collega’s van de banqueting.
Tenslotte handel je de aftersales op een prettige wijze af. Alle administratie die voortvloeit uit deze taken, van het uitbrengen van de offerte tot en met de facturatie, verricht je uiterst nauwkeurig. Je bent daarbij verantwoordelijk voor de gehele debiteurenadministratie, waarbij je werkt middels AFAS.

 

Tevens verzorg je ondersteunde, administratieve werkzaamheden  met betrekking tot de personeelsadministratie (o.a. het completeren van personeelsdossiers, verwerken van personeelsgegevens in diverse netwerkprogramma’s, opmaken van arbeidsovereenkomsten, verwerken van functionerings- en beoordelingsgesprekken en het bijhouden van eventuele wijzigingen.  Je werkt op het gebied van personeelszaken daarbij nauw samen met de bedrijfsleider.  

 

Wat VROEG van je verwacht

Een afgeronde, relevante opleiding op MBO Niveau zoals MHS en minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke administratieve functie.  Je bent handig met MS-Office, AFAS en diverse  softwareprogramma’s. De Nederlandse taal beheers je zowel mondeling als schriftelijk op uitstekende wijze. Je werkt zorgvuldig en kunt goed plannen en organiseren. Ook tijdens piekmomenten straal je plezier uit in je werk. Je hebt de ambitie om het beste uit jezelf en anderen te halen. Gastvrijheid is voor jou een ambacht. Je leeft je in in de wensen van onze gasten en je weet met jouw persoonlijkheid hun vertrouwen te winnen. Je denkt met hen mee, adviseert en vertaalt zodoende commerciële kansen naar interessante opdrachten.

 

Wat VROEG jou biedt

VROEG is een dynamisch en ambitieus horecabedrijf dat zich blijvend ontwikkelt op een duurzame en verrassend creatieve manier. Om dit te waarborgen bieden wij volop uitdaging, ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling, evenals een goed salaris. Je wordt omgeven door een team van circa 75 collega’s die gepassioneerd met hun ambacht bezig zijn. Kortom, met jouw vakmanschap, enthousiasme en creativiteit kom je terecht in een plezierige werkomgeving met een ijzersterk concept!

 

Heb jij interesse in deze uitdagende functie in een mooie horecazaak, mail dan een sollicitatiebrief met CV en een recente pasfoto naar juul@vroeg.nl t.a.v. mevrouw Juul Berghuis.